fredag 26. mars 2010

Bohus Vikse Torsdag 25 mars

Torsdag og butikkdag

Her er veggen jeg jobbet med




Inger jobbet med denne, her lærte jeg mye

Baderoms interiør:





Baderoms interiør, her måtte fargene systematiseres.


Torsdag var dagen jeg skulle være med de som jobber i butikken, jeg var ganske spent for jeg har ikke jobbet slik før.
Men Jeg ble godt tatt i mot og ble med Inger som jobber i interiør avdelingen. Her skulle varer prises og settes på plass. begynte med baderomsvarer. Da jeg ble ferdig skulle det settes sammen utstillinger, utstillingen skulle også fungere som hyller der kundene kunne plukke varer. dvs. at vi måtte få til en hylle som inneholdt varer til å se ut som en utstilling..
(i følge min vurdering da)
Jeg så på Inger som jobbet med dette, og lærte mye.Etterpå jobbet jeg og Inger sammen om en reol som var en utfordring. det ble mye prøv og feil, men resultatet ble bra.
Innimellom henvente kunder seg til meg og jeg prøvde å veilede de så godt jeg kunne, jeg var ikke så veldig godt kjent i butikken etter noen timer, men synes selv jeg gjorde det ok.

jeg fikk deretter ansvar for en utstilling alene, og syns resultatet ble stilrent og pent.
Så denne dagen var svært lærerik og bød på utfordringer som jeg etterhvert taklet på ett vis :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Decoupage

Decoupage
Biter av appelsinjuice kartong som først er skilt lag for lag fra kartongen, slik at ett tynt lag ytterst er igjen. bitene klippes til og , her settes sammen slik at det blir ett helt nytt bilde.