mandag 22. mars 2010

EN UKE PÅ BOHUS VIKSE MØBLER

Da var jeg i gang med praksisuke på Bohus.
jeg møtte opp til avtalt tid kl 10.00, og ble presentert for alle folka der, skikkelig greie alle sammen.
Denne uka har Bohus 11 leiligheter på bakerøya som skal innredes. Jeg sa at det hadde jeg lyst å være med på :-)
Jeg ble med Veronica som hadde ansvar for prosjektet og satte igang, med en grei gjeng med sterke menn som bar og monterte møbler .
Jeg fikk jeg jobben med å forsyne leilighetene med småting , dyner osv.
Deretter fikk jeg vel en litt mindre populær jobb..montere 11 upligth lamper. Etter tre prøvinger og feiling gikk det litt bedre.
Her er litt bilder tatt med mobilen.
















1 kommentar:

  1. Det ser ut for meg at du har fått en utfordrende arbeidsoppgave.Interessant å følge deg.
    Har du arbeidsplan for uken?
    Hvor skal jeg treffe deg?

    SvarSlett

Decoupage

Decoupage
Biter av appelsinjuice kartong som først er skilt lag for lag fra kartongen, slik at ett tynt lag ytterst er igjen. bitene klippes til og , her settes sammen slik at det blir ett helt nytt bilde.